Stavekontrol Windows 7 & Studio 2009
Thread poster: Birthe Omark
Birthe Omark
Birthe Omark  Identity Verified
Denmark
Local time: 03:19
Member (2006)
French to Danish
+ ...
Jun 3, 2010

Jeg er kommet i gang med Studi 2009 - og også med windows 7.
SDL Studio 2009 var ganske nem at installere - ikke som mareridtet med Windows Vista.

Stavekontrollen fungerer perfekt og umiddelbart i SDL Studio 2009. Der er bare det, at den trækker på en 'underlig' stavekontrol (måske fra windows 7). Den kan ikke lide sammensatte ord, og hvis den mener at kunne acceptere dem, så er det uden det forbindende 's'.

I det hele taget, er det nogle ejendommelige ord
... See more
Jeg er kommet i gang med Studi 2009 - og også med windows 7.
SDL Studio 2009 var ganske nem at installere - ikke som mareridtet med Windows Vista.

Stavekontrollen fungerer perfekt og umiddelbart i SDL Studio 2009. Der er bare det, at den trækker på en 'underlig' stavekontrol (måske fra windows 7). Den kan ikke lide sammensatte ord, og hvis den mener at kunne acceptere dem, så er det uden det forbindende 's'.

I det hele taget, er det nogle ejendommelige ord, der foreslås. Jeg havde tastet forkert i ordet 'virksomhedens' - og her er ordbogens forslag:

virksomhuns
virksomhans
virksomhøns
virksomhåns
virksomens
virksomæns
virksomhas
virksomhis
virksomhus
....

Det går over min forstand, hvor de udtryk kommer fra. Og tænk, om man får klikket forkert i farten.
jeg må vist på jagt efter en stavekontrol, der er til at stole på!

Hilsen
birthe
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Stavekontrol Windows 7 & Studio 2009






TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »