Thread poster: Fabwurtz
Fabwurtz
Fabwurtz  Identity Verified
France
Local time: 11:57
German to French
+ ...
Mar 29, 2018



[Edited at 2018-03-29 13:18 GMT]


 
Hans-Hermann Fouquet
Hans-Hermann Fouquet  Identity Verified
France
Local time: 11:57
English to German
+ ...
déclaration européenne de services Mar 29, 2018

Bonjour Fabwurtz,
Je pourrais vous donner des indices. Cependant, avant de les rendre publiques dans ProZ, j'aimerais vous appeler. Si vous avez le temps et souhaitez m'appeler, veuillez me donner votre numéro de téléphone et votre adresse e-mail. Je vous ferai une proposition de rendez-vous.
Malheureusement, vous pouvez faire des erreurs (coûteuses) rapidement en France. Je suis moi-même Freelance.
Mon adresse :
Hans-Hermann Fouquet
20 rue de la Résistance... See more
Bonjour Fabwurtz,
Je pourrais vous donner des indices. Cependant, avant de les rendre publiques dans ProZ, j'aimerais vous appeler. Si vous avez le temps et souhaitez m'appeler, veuillez me donner votre numéro de téléphone et votre adresse e-mail. Je vous ferai une proposition de rendez-vous.
Malheureusement, vous pouvez faire des erreurs (coûteuses) rapidement en France. Je suis moi-même Freelance.
Mon adresse :
Hans-Hermann Fouquet
20 rue de la Résistance
F-82000 Montauban
0033 (0)5 63 63 83 17
Courrier électronique : [email protected]
ProZ :2006275
Collapse


 
Nikki Scott-Despaigne
Nikki Scott-Despaigne  Identity Verified
Local time: 11:57
French to English
Réponse sans question Mar 29, 2018

Bonjour,

Pourriez-vous reposter votre question s'il vous plaît? Sauf s'il y a un prix si on devine quelle était la question


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Andriy Bublikov[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »